Česká síťovka láme rekordy. Loni se jí prodalo přes sto tisíc
24.1.2020 00:00 | Společnost„V loňském roce jsme prodali přes sto tisíc kusů síťových tašek. Od roku 2012, kdy jsme síťovku znovu uvedli na český trh, zaznamenáváme nárůst zájmu každoročně,“ říká majitelka značky Česká síťovka Karolína Pechová.
Aktuálně se vyrábí osmnáct barevných variant z pružné bavlny, z pevného bambusu nebo z umělých vláken. Díky nim se síťovka lehce vejde i do kapsy, s nákupem se ale dokáže roztáhnout do rozměrného vaku.
MŮŽE VÁS ZAJÍMATChcete zhubnout? Pořádně se nasnídejte |
Žlutá je nej
„Velký zájem je o pružnou bavlněnou síťovku ve žluté barvě, která se stala nejprodávanějším modelem roku 2019. Co se týče složení našich zákazníků, je překvapivě takřka vyrovnané - zhruba 60 na 40 ve prospěch žen,“ dodává Karolína Pechová.
Síťovka starším lidem často evokuje dřívější éru socialismu, mladší generace ji ale považuje za ekologický retro hit. V začátcích si ji lidé kupovali z nostalgie. Díky používání převážně přírodních materiálů je rozložitelná nebo ji lze recyklovat. Oblíbili si ji tak i mladí, kterým není lhostejný dopad na životní prostředí.
Kouzlo děrované nákupní tašky, která bez problémů unese i dvacetikilový nákup, objevili také v zahraničí. „Objednávky z ciziny tvoří asi deset procent z celkového objemu. Stabilní odběratele máme v Holandsku, Polsku, Itálii, na Kanárských ostrovech, v Austrálii, Irsku a v Anglii,” pochlubila se Karolína Pechová.
Součást módy
Česká síťovka má nový projekt, a tím je módní značka Netty studio, která propojuje úspěšné mladé návrháře a síťovku – díky tomu se z materiálu pro nákupní tašku stává i součást módy, ať už v oblečení, nebo luxusních kabelkách.
Minulý rok jsme firma spustilia s módní návrhářkou Vivien Babicovou spolupráci pod názvem ,seatbelt bag', což je její fungující projekt se síťovkou. Dalším projektem jsou kožené kabelky s návrhářkou Martou Babkovou, jež vytváří velmi neotřelé a odvážné módních kousky.
„Propojení síťovky s oblečením bude hlavním projektem roku 2020, novou kolekci chceme uvést na český trh už v první polovině letošního roku,“ uzavírá Karolína Pechová.
ozt, ŽenyproŽeny.cz
Přečtěte si také