Seriály ženou čtyřicátnice pro luxusní prádlo
4.5.2010 00:30 | TV a FILMSex ve městě (filmovou dvojku čeká květnová premiéra) jak známo vypráví o životě a sexuálních hrátkách čtyřicátnic a jejich povětšinou mladších partnerů. Zdá se, že se jím dávají ženy středního věku inspirovat, protože právě v této věkové skupině roste poptávka po luxusním spodním prádle.
Sex ve městě 2: |
Síť obchodních domů Debenhams zveřejnila analýzu prodeje prádla mezi říjnem 2009 a dubnem 2010. Podle agentury Reuters z údajů vyplývá, že právě ženy nad 40 let nakupují drahé a svůdné prádlo ve velkém.
Připomeňme si hlavní představitelky
Video
Dávají ženám sebevědomí
„Ženské vzory, jakými jsou například hrdinky seriálu Sex ve městě, dávají ženám dost sebevědomí, aby si na sebe koupily něco opravdu pěkného," řekla Annette Warburtonová, hlavní nákupčí spodního prádla pro Debenhams.
Dříve si prý tvarující podprsenky, tanga, podvazkové pásy a korzety kupovaly hlavně mladé ženy kolem dvacítky. Teď začínají své postavy znovu objevovat i ženy nad čtyřicet.
Korzo
Přečtěte si také