Rychlé a levné – pojištění přes internet
20.4.2010 00:00 | Peníze - POJIŠTĚNÍ
• Mohl byste nám podrobněji představit Top-Pojištění.cz?
Nejprve musím říci, že nejsme žádná pojišťovna, ani nemáme prodejce, kteří by chodili za lidmi až do bytu. Fungujeme tak, že sám klient, který se třeba chystá na dovolenou nebo si chce koupit auto, navštíví přímo naše internetové stránky www.top-pojisteni.cz a zadá několik základních údajů. My už mu pak porovnáme nabídky pojištění jednotlivých pojišťoven na českém trhu a objektivně vyhodnotíme, co je i co není výhodné.
Díky této jednoduché kalkulačce má klient hned jasno, která pojistka je pro něj nejlepší a nejlevnější. Je to opravdu jednoduché, navíc i rychlé a nemusí vůbec nikam chodit.
• To zní dobře, ale nesvádí to klienty k tomu, aby si vybírali za každou cenu jen ty nejlacinější pojistky?
Podle naší více jak čtyřleté zkušenosti jdou Češi spíše po kombinaci výhod a kvality, a nikoliv jen ceny. Skutečně, téměř polovina z našich klientů se proto orientuje spíše na kvalitu a rozsah pojištění.
• Pokud si klient – díky vaší kalkulačce – vybere pojištění na cesty nebo svého vozu, co mu můžete ještě nabídnout?
Když si zákazník pojištění vybere, nabízíme mu sjednání pojištění přes internet. Takto sjednaná pojistka ho vyjde o dalších až patnáct procent levněji, než kdyby si ji zajišťoval sám v pojišťovně.
Při pojištění přijdou klientovi obratem všechny dokumenty e-mailem a do dvou dnů ještě i poštou. Smlouvy již není třeba podepisovat, protože se aktivují zaplacením. A tady je další výhoda – platit lze všemi možnými způsoby i na terminálech Sazky, což je velmi levné.
Takto můžeme klientovi vyřídit povinné ručení i havarijní pojištění auta, cestovní pojištění. A navíc teď nově začínáme nabízet také pojištění domácnosti.
• Zdá se tedy, že pojišťování se neodvratně stěhuje na internet. Není však toto přece jen věcí spíše mladší generace?
V žádném případě. Také jsme si to nejprve mysleli, ale ukázalo se, že pojištění přes internet zdaleka není jen záležitostí mladých lidí a zejména mužů.
My máme velmi dobré zkušenosti se střední i starší generací, s důchodci a samozřejmě se ženami. Vždyť naší vůbec první klientkou byla dvaašedesátiletá dáma ze Znojma. Ostatně, o tom, že on-line pojištění nabývá na oblibě, svědčí i fakt, že jen za loňský rok jsme přes internet sjednali devadesát tisíc pojistek.
Lada Mašková
Přečtěte si také |
---|