Kojenecké mléko | Semišové lodičky | Dámské nazouváky |
130 Kč | 390 Kč | 190 Kč |
Adam, Adéla, Alena, Alice, Alžběta, Andrea, Aneta, Anežka, Anna, Antonín, Barbora, Bohumil, Dana, Daniel, Daniela, David, Eliška, Eva, Filip, František, Františka, Gabriela, Hana, Helena, Ilona, Irena, Ivana, Iveta, Ivo, Jakub, Jan, Jana, Jarmila, Jaroslav, Jaroslava, Jindřiška, Jiřina, Jiří, Jitka, Josef, Kamila, Karel, Karolína, Kateřina, Klára, Kristýna, Ladislav, Lenka, Libuše, Lucie, Ludmila, Lukáš, Marcela, Marek, Marie, Markéta, Marta, Martin, Martina, Matěj, Michaela, Michal, Milan, Milena, Miloš, Miroslav, Miroslava, Monika, Natálie, Nela, Nikola, Olga, Ondřej, Patrik, Pavel, Pavla, Petr, Petra, Radka, Renáta, Roman, Romana, Růžena, Soňa, Stanislav, Šárka, Štěpán, Štěpánka, Tereza, Tomáš, Václav, Veronika, Věra, Viktorie, Vít, Vlasta, Vojtěch, Zdeněk, Zdeňka, Zuzana.
Diskuse ke článku:
zpět na článekPlatí u reklamací princip Třikrát a dost?
Reklamace telefonu
7.10.2015 | 08:52 | od: Blažek | reagovatZa pár dní začal mobil dělat to samé, navíc se samovolně restartoval a vrátil se do továrního nastavení. Opět mi přijali reklamaci a předevčírem 05.10.2015 jsem si ho vyzvedl s tím, že telefon je odzkoušený a funguje bez problémů.
Včera jsem zapnul navigaci a ejhle - zase nefungovala, satelit gps se opět nedokázal spojit a navigace mlela blbosti. Všechno tohle jsem si tedy natočil na druhý mobil.
Nový telefon jsem znovu zanesl do prodejny, kde mi bylo řečeno, že to bude chybnou aplikací. Tak jsem jim ukázal, že tuto aplikaci používám na všem a tam funguje bezchybně. Prodavač se mi tak trochu vysmíval a nevěřil mi. Ukázal jsem mu tedy video, které jsem natočil. Nakonec reklamaci přijal.
Už toto je třetí reklamace se stejnou vadou. Chci vrátit peníze, protože jsem si zjistil, že ten mobil není ani český dovoz a že si to majitel vozí sám až z Číny a dokonce si je i sami opravují.