Diskuse ke článku:
Platí u reklamací princip Třikrát a dost?

zpět na článek

Přidat příspěvek

Text pište českou a slovenskou klávesnicí – s háčky, čárkami, stříškou atd.
Děkujeme Vám!





ještě zbývá znaků

56 + 5 =
Přidat příspěvek
Text pište českou a slovenskou klávesnicí – s háčky, čárkami, stříškou atd.
Děkujeme Vám!
1

Reklamace telefonu

7.10.2015    |    08:52    |    od: Blažek    |    reagovat
Dobrý den. Před čtyřmi měsíci jsem si koupil mobilní telefon za 9000 korun. Bylo mi řečeno, že je špičkový a že je to vlajková loď této značky. Tak jsem si ho pořídil. A ejhle, po třech týdnech přestala fungovat navigace, padal signál, byla velká ozvěna ve sluchátku atd. Zanesl jsem ho na reklamaci a tam mi přehráli software.
Za pár dní začal mobil dělat to samé, navíc se samovolně restartoval a vrátil se do továrního nastavení. Opět mi přijali reklamaci a předevčírem 05.10.2015 jsem si ho vyzvedl s tím, že telefon je odzkoušený a funguje bez problémů.
Včera jsem zapnul navigaci a ejhle - zase nefungovala, satelit gps se opět nedokázal spojit a navigace mlela blbosti. Všechno tohle jsem si tedy natočil na druhý mobil.
Nový telefon jsem znovu zanesl do prodejny, kde mi bylo řečeno, že to bude chybnou aplikací. Tak jsem jim ukázal, že tuto aplikaci používám na všem a tam funguje bezchybně. Prodavač se mi tak trochu vysmíval a nevěřil mi. Ukázal jsem mu tedy video, které jsem natočil. Nakonec reklamaci přijal.
Už toto je třetí reklamace se stejnou vadou. Chci vrátit peníze, protože jsem si zjistil, že ten mobil není ani český dovoz a že si to majitel vozí sám až z Číny a dokonce si je i sami opravují.


Reagovat na příspěvek č.
Text pište českou a slovenskou klávesnicí – s háčky, čárkami, stříškou atd.
Děkujeme Vám!

Tiskové zprávy

Vzkaz redakciMáte dotaz či připomínky?Napište vzkaz redakci