Když vám zákazníci vyrobí růžové brýle

16.5.2021 00:00   |   Komerční články
O snílcích se říká, že si záměrně nasazují růžové brýle, aby si budoucnost trochu přikrášlili. V Relaxu jsme před pětadvaceti lety měli sen, ve kterém se zrodila česká značka slunečních brýlí, která předčí vše, co si lidé tenkrát s brýlemi spojovali.

relax

Moderní design, nečekané tvary v rozmanitých variacích s důrazem na do té doby opomíjenou kvalitu. Devadesátá léta se od světa, jak ho známe dnes, lišila téměř ve všem a trh slunečních brýlí byl stejně divoký, jako vše ostatní.

Do téhle dravé řeky plné západního (nebo jen tvářícího se jako západní) zboží jsme vpluli neohroženě s první původní značkou slunečních brýlí ve Východní Evropě. Reakce zákazníků mnohonásobně předčily naše očekávání. Lze říci, že než jsme si stihli jakékoli růžové brýle nasadit, svět nám do té pohádkové barvy symbolicky zbarvili sami zákazníci.

Nejen, že jsme se v polovině devadesátých let odhodlali do řeky vstoupit, ale velmi rychle jsme se stali její významnou součástí a podíleli se na směrování jejího toku. Našli jsme mezeru na trhu mezi levnými brýlemi a drahými značkami ze Západní Evropy.

Brýle Relax se zákazníkům od začátku líbily a dá se říci, že jsme během několika let vytvořili vlastní velmi populární segment. Jaromír Jágr odprezentoval svoji vlastní modelovou řadu a následovaly další osobnosti. Značka se u nás rychle zabydlela, jako by tu byla odjakživa a před námi se začaly otevírat nové možnosti.

Vizuály, kterými jsme se tenkrát prezentovali vystihovaly naše nadšení a nesou poselství neohraničných možností našich i zákazníků. I to bylo pro tehdejší dobu typické. Souznění mezi námi a našimi zákazníky dosahovalo dokonalosti. Řeka ale zrychlovala a my cítili odpovědnost za ten proud, který jsme teprve před relativně krátkou dobou začali spoluutvářet.

Na českém trhu už jsme se pevně vryli do paměti široké veřejnosti. Prodeje stoupaly po celé České republice a už po čtyřech letech od našeho vzniku jsme se v roce 1999 stali nejprodávanější značkou slunečních brýlí na českém trhu.

Přelom století byl pro nás významným milníkem nejen z pohledu zahraniční expanze, ale také nového obchodního modelu. V roce 2000 jsme pod názvem Relax začali otevírat prodejny ve vybraných obchodních centrech. Značka se stala skutečným fenoménem a bylo čím dál složitější najít někoho, kdo by o Relaxu neslyšel.

Pomyslná řeka mohutněla a my se i nadále odmítali poddat sílícímu proudu, aniž bychom sami udávali jeho směr. S brýlemi jsme začínali a teď nastal ten správný čas posunout se dál. Zaměřili jsme se na zimní produkty jako lyžařské brýle, helmy, čepice, rukavice.

Stejně jako u brýlí i zde byl na trhu prostor pro značku, která rozumí českým zákazníkům a dokáže naplnit nejpřísnější parametry kvality. Svět nikdy není růžový nebo docela temný, ale jen takový, jaký jej namalujete svými skutky, úsilím a především odvahou jít za svým skutečným snem, ať je řeka sebedivočejší.

Kdybychom dnešní Relax zahlédli před pětadvaceti lety, bylo by možné prohlásit, že jsme vyrobili jedny obrovské růžové brýle do trochu stylovějšího, dostupnějšího a kvalitnějšího světa. Do dnešních dní si naši zákazníci vybrali více než dva a půl miliónu brýlí a statisíce kusů ostatního sortimentu Relax.

Poděkování patří našim zákazníkům, kteří nám už pětadvacet let rozdávají radost v každé usměvavé tváři s našimi brýlemi, helmami nebo jinými sportovními doplňky.

Relaxworld.cz



Tiskové zprávy

Vzkaz redakciMáte dotaz či připomínky?Napište vzkaz redakci