Představujeme Diesel X Coca Cola: The (Re)Collection

14.11.2019 00:00   |   Tiskové zprávy
(Re)Collection; moderní a stylová capsule kolekci z recyklovaných materiálů. Cílem této spolupráce je zvýšení povědomí o významu recyklace.

tepláky

Kolekce pracuje s recyklovanými materiály, jakými jsou recyklovaný PET z plastových lahví nebo recyklovaná bavlna, a vytváří z nich neotřelé a moderní kreace ve stylu Diesel Casualwear v kombinaci s ikonickými prvky brandingu značky Coca-Cola. Všechny originální kousky této kolekce jsou tvořeny vlákny vyrobenými z použitého plastu.

Diesel x Coca-Cola: The (Re)Collection byla světu představena koncem září v rámci pařížského Fashion weeku, aby předala jedinečné poselství recyklace. Pařížští módní nadšenci tak jako první měli možnost obléknout se stylově do kolekce obsahující recyklované materiály.

Ti čeští se mohou s kolekcí seznámit exkluzivně v prodejně Diesel v Pařížské ulici v Praze. Pro první zákazníky je připraven také zábavný interaktivní program inspirovaný čím jiným než recyklací. Jednotlivé produkty The (Re)Collection budou dostupné v cenovém rozmezí od 1 400 do 6 800 Kč.

DIESEL x COCA-COLA

The (Re)Collection esteticky kombinuje elementy Diesel Casualwear s ikonickým logem Coca-Cola a nabízí dvanáct základních kousků, které mají přesah do všech ročních období.

K naprosto univerzálním a nepostradatelným prvkům kolekce patří unisexová džínová bunda s detailem červeného prošívání, zdobená ikonickým logem Coca-Cola. Tu lze kombinovat s volně střiženými džínovými kalhotami, které sedí každé postavě, anebo s dámskými šortkami s vysokým pasem, roztřepenými nohavicemi a klasickým vyšívaným logem Coca-Cola.

Černé teplákové soupravy na zip nabízejí zúženou siluetu s hravými akcenty kontrastní červené Coca-Cola barvy a detaily šňůrek pro luxusní sportovní vzhled. The (Re)Collection obsahuje i prvotřídní základní kousky Diesel x Coca-Cola; například mikiny s kapucí, mikiny a trička, dostupné v celé řadě barev včetně černé, modré, šedé melanže a bílé, stejně jako čepice v černé a bílé barvě.

„Spolupráce je důkazem toho, že při správném vytřídění a použití mohou z recyklovaných materiálů vznikat krásné věci. Projekt je součástí naší strategie World Without Waste, která usiluje o řešení globálního problému odpadu z obalových materiálů,“ říká Kateřina Eliášová, mluvčí společnosti Coca-Cola.

„Do roku 2025 se Coca-Cola zavázala pomáhat se sběrem odpadu v množství odpovídajícím 75 % množství obalových materiálů z celkové produkce společnosti,“ dodala mluvčí.

r



Tiskové zprávy

Vzkaz redakciMáte dotaz či připomínky?Napište vzkaz redakci