Červený kříž, Procter a Gamble a COOP podpoří nemocné děti

5.9.2019 00:00   |   Tiskové zprávy
Cílem letošní iniciativy Českého červeného kříže, Procter&Gamble a COOP je pomoci nemocným dětem v Dětské odborné léčebně Charlotty G. Masarykové v Bukovanech získáním financí na nové a moderní přístrojové vybavení.

Červený kříž

Děti, které trpí respiračními onemocněními, musí být častěji hospitalizované v léčebnách, ve kterých lékaři díky odborným přístrojům dokáží přesněji diagnostikovat, co dítě trápí a naordinovat odpovídající léčbu.

Až do 30. listopadu společně s nákupní centrálou COOP, může každý svým nákupem ve vybraných prodejnách COOP pomoci. Stačí vložit do košíku výrobek společnosti P&G jako je Ariel, Head & Shoulders, Jar, Lenor, Pampers, Gillette a další, přispět 1 % z ceny na zdraví dětí.

„V minulých letech jsme pomohli azylovým domům pro matky s dětmi. Letos věnujeme finance Dětské odborné léčebně Charlotty G. Masarykové, která ročně léčí na 400 dětí s respiračními onemocněními, alergiemi nebo získanými poruchami obranyschopnosti,“ říká Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK.

Podle Jiřího Grünbauera, ředitele Dětské odborné léčebny Charlotty G. Masarykové, léčebna nejvíce potřebuje nové diagnostické přístroje, které ukáží kapacitu plic dětí, spirometrii a také přístroje k rozborům krve a moči. Také inhalátory, které výrazně usnadňují dětem dýchání, dosluhují.

„Jsme rádi, že můžeme být opět součástí projektu, který tolik pomáhá,“ říká Zdeněk Řiháček, country manager společnosti Procter & Gamble pro Českou republiku. „V minulých letech jsme naši pomoc soustředili na děti, které nemají lehké dětství a vyrůstají se svými mámami v prostředí, které jen zřídka připomíná opravdový domov.“

„V letošním roce chceme podpořit další skupinu znevýhodněných dětí, a to děti nemocné. Věříme, že lidé budou naše výrobky P&G s radostí a dobrým pocitem kupovat. Budeme šťastní, když projekt pomůže co největšímu počtu dětí k rychlejšímu uzdravení bez chronického opakování nemoci, aby mohly běhat na sportovních trénincích, dostávat jedničky ve škole nebo si jen tak vyrazit s rodiči na výlet,“ dodává Zdeněk Řiháček.

A připojuje se i Petra Černá z obchodního oddělení COOP: „Děkujeme všem lidem, kteří se do projektu zapojí. Úspěch předchozích kampaní potvrzuje, že projekt má smysl a pomáhá na správných místech. A my jsme rádi, že můžeme být opět u toho.“

Ambasadorkou projektu se již potřetí stala zpěvačka a modelka Jitka Boho. „Ráda se zapojuji do projektů, které mají smysl. Věřím, že téma respiračních onemocnění dětí nebude lidem lhostejné, zastaví se v prodejnách COOP a podpoří jej stejně jako já,“ vyzývá Jitka.

r



Tiskové zprávy

Vzkaz redakciMáte dotaz či připomínky?Napište vzkaz redakci