Privátní značka Vocílka od BILLY dostává modernější vzhled i obaly
21.10.2023 00:00 | Tiskové zprávyTa je garantem ryze českého původu od chovu, výkrmu, porážky a zpracování. Vocílka se nyní představuje v novém designu, ve zcela transparentních a plně recyklovatelných obalech.
Tváří značky Vocílka zůstává známý šéfkuchař, porotce populární soutěže MasterChef a majitel restaurace U Matěje Jan Punčochář.
Pod privátní značkou Vocílka, která je k dostání pouze v prodejnách BILLA, najdou zákazníci masné výrobky vysoké kvality a se 100% garancí českého původu.
Každý kus kuřecího, vepřového i hovězího masa a uzenin má doložitelný certifikát o původu, chovu, výkrmu i způsobu zpracování nebo výroby.
Spotřebitel si tak může být jistý, že maso od Vocílky pochází opravdu z Česka a že není dovážené ze zahraničí.
Vysokou kvalitou si mohou být zákazníci jisti i díky tomu, jak řetězec BILLA dohlíží na dodržování svých nároků na dodavatele přímo ve zpracovatelských závodech.
Vocílka v novém kabátu
Privátní značka Vocílka nyní prochází proměnou. Zákazníci ji už brzy spatří v prodejnách v nové, modernější podobě.
Mohou se těšit na snadněji čitelné obaly, které jim poskytnou všechny důležité informace o výrobku na jednom místě.
V průhledných, plně recyklovatelných obalech navíc vynikne kvalita dokonale opracovaného českého masa.
Maso je dodáváno do prodejen plně opracované. Zákazník ho tak nemusí porcovat či očišťovat. Pouze ho položí na pánev nebo dá do trouby a může začít ihned vařit.
Na obalech spotřebitelé také najdou QR kódy, díky kterým zjistí informace nejen o původu masa.
S novou podobou značky Vocílka se budou zákazníci v prodejnách BILLA setkávat postupně. Od léta už mají nový vzhled kuřecí prsní řízky a vepřový a hovězí steak z pečeně.
Do konce roku pak nové obaly budou mít všechny masné výrobky.
r