Společnost Starbucks upozorňuje na ekologii

1.5.2023 00:00   |   Tiskové zprávy
Základními hodnotami kaváren Starbucks jsou nejen výjimečné zážitky z kávy, ale také rozmanitost a odpovědnost vůči společnosti a životnímu prostředí.

Starbucks ekologie

Společnost se zaměřuje na odpovědnost k životnímu prostředí od samého počátku v roce 1971, kdy byla otevřena první kavárna Starbucks na světě.

Klíčem k úspěchu společnosti v této oblasti je také snaha vzdělávat a motivovat zákazníky kaváren k ekologičtějším rozhodnutím a návykům.

Máte už také svůj znovupoužitelný kelímek

V Čechách i na Slovensku si můžete svůj oblíbený nápoj nechat připravit do vlastního kelímku již od otevření první kavárny v roce 2016 a kromě toho, že šetříte životní prostředí, ušetříte také 10 Kč na ceně nápoje.

Touto slevou chce společnost motivovat své zákazníky k využívání ekologičtější varianty znovupoužitelných kelímků.

Mléčné alternativy pro všechny a široká veganská nabídka

Celosvětový trend omezování živočišné výroby s ohledem na ekologii se odráží i v nabídce kaváren a poptávka po rostlinné stravě stále roste.

Kavárny dlouhodobě nabízí širokou škálu mléčných alternativ v podobě ovesných, sójových, mandlových a kokosových nápojů.

Tyto rostlinné alternativy tradičního mléka jsou k dispozici bez příplatku.

Všechny nápoje si také můžete nechat připravit s veganskou šlehačkou. Dále nabízí veganské rostlinné speciality také ve stálé kategorii jídel a dezertů.

Ekologické materiály nahrazují plasty

Již v roce 2020 byla plastová brčka zcela nahrazena papírovou variantou a ta od té doby prošla několika vylepšeními.

Společnost dbá nejen na pohodlí uživatelů, ale také na to, aby brčka zachovala jedinečnou chuť a vysokou kvalitu nápoje.

Nová papírová brčka jsou plně recyklovatelná i rozložitelná.

Aby se množství odpadu ještě více snížilo, zavedly kavárny u vybraných studených nápojů speciální víčka, která potřebu brček zcela eliminují.

Kolekce udržitelného zboží

V roce 2021 společnost uvedla Circular Cup, tumbler. Kelímek je vyroben ze šesti jednorázových kelímků a nabízí udržitelné řešení pro odpadní materiály.

Dále společnost představila Recycled Coffe Cup vyrobený částečně z kávové sedliny.

Méně odpadu, více zeleně

Ve stejném roce se společnost Starbucks pod heslem "Méně odpadu, více zeleně" rozhodla zpoplatnit jednorázové kelímky jednou korunou.

Vybrané peníze podporují hnutí Sázíme budoucnost, které sází stromy po celé České republice mimo les.

Dosud bylo díky této podpoře vysazeno přibližně 3 700 stromů na venkově i ve městech.

r



Tiskové zprávy

Vzkaz redakciMáte dotaz či připomínky?Napište vzkaz redakci