Retušováním fotek mizí nedokonalosti, ale i sebevědomí
16.5.2022 00:00 | Tiskové zprávyTo, že #krasanepotrebujefiltr chce mladým ukázat Dove novou kampaní.
Kvůli stále delšímu času, který na sociálních sítích tráví, je jejich sebevědomí zkoušené mnohem častěji. Ve snaze vyrovnat se realitě na síti si fotky běžně upravují dokonce i 12leté dívky.
Nedostatek srdíček na fotkách pak způsobuje, že se některé z nich necítí sebevědomě ani v reálném životě. To se dlouhodobě snaží změnit Projekt sebedůvěry Dove. Jako další krok svého snažení spustil na začátku dubna novou edukační platformu určenou pro školy i veřejnost.
Dove nedávno spustil kampaň #krasanepotrebujefiltr, která je součástí dlouhodobých aktivit značky spojených se snahou změnit vnímání krásy.
Jako další krok spustil na začátku dubna novou vzdělávací platformu, která doplní doposud realizované aktivity. Jedná se o minihru a trénink pro orientaci na sociálních sítích a rozpoznání zkreslené reality.
„Věříme, že rozeznat nástrahy zkreslené reality je základem pro to, aby mladí nepodléhali tlaku sociálních sítí. Proto jsme spolu s odborníky připravili tuto platformu,“ vysvětluje Soňa Repčíková, brand manažerka Projektu sebedůvěry Dove.
r