Tři vůně vytvořené a inspirované zkušenostmi Davida Beckhama

18.10.2021 00:00   |   Tiskové zprávy
Po letech inovací napříč celým portfoliem vůní značky David Beckham se přidává nová kolekce tří dlouhotrvajících parfémových vod: David Beckham EDP Collection, zatím nejosobnější produkt Davida Beckhama.

beckham

Každá z vůní vás vezme na jedinečnou, smysly povzbuzující cestu, která představuje nejen Davidův vlastní život, ale zároveň oslavuje umění parfumérů a jejich schopnost důkladného výběru ingrediencí. Jednoduchá, ale mocná kolekce vyzařuje vytříbený luxus a představuje nový přírůstek do světa vůní David Beckham.

O Collection David říká: „Měl jsem to štěstí, že jsem mohl za posledních 15 let pracovat s mnoha úžasnými parfumériemi po celém světě, přičemž tyto vůně kombinují jejich znalosti s mým cílem vytvořit opravdu nadčasový produkt.“

„Čich dovede vyvolat silné vzpomínky a připomenout nám speciální osoby a momenty našich životů. V této EDP kampani jsem chtěl zachytit osobní vzpomínky ze svých cest s blízkými přáteli a rodinou. Točili jsme v Miami a já si zamiloval ten pocit svobody při jízdě na dlouhých silnicích s mořem na jedné straně a lesem na druhé. Jsem nadšený z toho, jak jsme tento pocit zachytili.“

Za léta plná cestování, bydlení v zahraničí a setkávání se s inspirativními lidmi začal David velmi hluboce uznávat unikátní materiály, um a elegantní vůně. Tuto vášeň přivádí k životu ve třech vůních této Collection: Infinite Aqua, Aromatic Greens a Refined Woods. Každá z vůní připomíná nějaké místo a reflektuje různé stránky jeho lásky k cestování.

Toto partnerství otevírá novou kapitolu dlouhého vztahu Davida Beckhama a Coty.

„Značka David Beckham Fragrances je již 15 let oblíbencem mezi zákazníky a osobně se těším, až se s touto první parfémovou kolekcí rozšíří ještě více. David společně s Coty expertkami na vůně a celosvětově uznávanými parfumérkami Ane Ayo, Amandine Clerc-Marie a Alexandrou Carlin posunuli hranice a vytvořili kolekci mimořádných vůní, které povznáší umění výroby vůní na skutečně jedinečný zážitek,” říká Stefano Curti, Chief Brands Officer Consumer Beauty v Coty.

r



Tiskové zprávy

Vzkaz redakciMáte dotaz či připomínky?Napište vzkaz redakci