L'Oréal přináší nové služby poháněné umělou inteligencí

2.8.2019 00:00   |   Tiskové zprávy
L’Oréal, světový lídr v oblasti krásy, uvádí na český trh nové kosmetické technologie a služby poháněné umělou inteligencí a rozšířenou realitou.

LOreal

Skupina L’Oréal se zavázala přinést zážitky z krásy na základě zkušeností v oblasti inovativních služeb, které pomohou zákazníkům získat zdravější návyky; objevovat, zkoušet a poté si vybrat produkty a značky.

Aby se společnost L'Oréal mohla stát vůdčím elementem této transformace v objevování krásy a průkopníkem nových kosmetických technologií, otevřela v San Francisku v roce 2012 svůj globální technologický inkubátor. Byl navržen jako start-up velké organizace, který přináší inovativní technologie pro kosmetický trh.

V roce 2018 proběhla úspěšná akvizice ModiFace, kanadské společnosti, mezinárodně uznávané jako lídr v oblasti rozšířené reality a umělé inteligence, aplikované na kosmetický průmysl.

„Je vzrušující vidět tyto úžasné nové technologie přicházet do České republiky. Nastává magický okamžik, kdy technologie dostatečně dozrály a všude roste spotřebitelský apetit k jejich používání,“ říká Tomáš Hruška, generální ředitel L'Oréal Česká republika, Slovensko a Maďarsko.

Nové technologie, jako je například umělá inteligence a rozšířená realita, umožňují nabízet stále více personalizovaných a promyšlených služeb pro všechny a nabídnout našim zákazníkům zážitky dostupné kdykoliv a kdekoliv.

Digitální revoluce a nové technologie otevírají mnoho skvělých příležitostí a zcela mění způsob, jakým se komunikuje se  zákazníky a prodávají  produkty.

„Čeští spotřebitelé se nyní mohou dozvědět více o tom, jak chránit zdraví své pleti, a mohou si zkusit virtuálně ve 3D, v reálném čase, různé barvy vlasů nebo odstíny make-upu,“ dodává Tomáš Hruška.

Služba testující make-up virtuálně 

Díky ModiFace 3D technologii nabízejí značky společnosti L'Oréal svým spotřebitelům možnost vyzkoušet si různé produkty dekorativní kosmetiky s vysoce realistickými výsledky.

Služby jsou k dispozici na zařízeních instalovaných v obchodech nebo se s nimi spotřebitelé mohou seznámit na vlastních mobilních zařízeních.

Díky této inovativní technologii mohou používat přední kameru na svém mobilním telefonu a zjistit před nákupem pomocí live videa nebo selfie jaké odstíny rtěnky nebo jiné dekorativní kosmetiky jim nejvíce sluší.

Nyní si mohou doslova vychutnat miliony odstínů, porovnat je, sdílet online, koupit offline nebo online.

České ženy již mohou vyzkoušet rtěnky Urban Decay Vice v internetovém obchodě urbandecay.cz (nové produkty a kategorie budou přidány ve druhé polovině roku) nebo navštívit Institut krásy Lancôme v centru Prahy, kde je jim umožněno pomocí stejné technologie Try-On najít svůj odstín pleti a vybrat si ze široké nabídky make-upů Lancôme.

Najde nejlepší odstín na vlasy

Style My Hair Pro je virtuální technologie barvení vlasů, která zlepšuje konverzaci mezi kadeřníky a jejich zákazníky. Znamená víc než jen aplikaci: jde o nástroj 3 v 1, který mohou kadeřníci používat k proměně konzultace barvy v salonu a vytvářet z ní pro své zákaznice nezapomenutelný zážitek. 

Technologie  umožňuje profesionálům vyzkoušet se zákaznicí barvy virtuálně, okamžitě a v reálném čase. Najít perfektní odstín, kdy digitální barevný graf zobrazuje 560 barev a odstínů.

r



Tiskové zprávy

Vzkaz redakciMáte dotaz či připomínky?Napište vzkaz redakci