Nadační fond AutTalk podpořily i filmové hvězdy

4.7.2018 00:00   |   Komerční články
Moët & Chandon, nejpopulárnější šampaňský dům na světě v rámci 53. Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary věnoval do aukce láhev Moët & Chandon o objemu 600 cl, její vyvolávací cena je 100 000 Kč.

šampaňské MFF

Výjimečná je především podpisy, kterými se na ni zvěčnily největší hvězdy letošního festivalu. Vůbec první ji v Grand hotel PUPP podepsal Tim Robbins, pro české diváky známý především hereckým výkonem v kultovním snímku Vykoupení z věznice Shawshank.


Tim Robbins

Prvního autora podpisu následoval prezident festivalu Jiří Bartoška, dánská herečka Trine Dyrholm, legendární americký režisér Barry Levinson či sympatická a nadějná portugalská herečka Joana Ribeiro.

„Láhev s jedinečnou podpisovou stopou hvězd mezinárodního i českého filmového průmyslu je určená pro toho, kdo podpoří nadaci AutTalk nejvyšší částkou,“ říká Jan Kotúč, Country Manager společnosti Moët & Chandon Česká republika.

„Jsme velmi potěšeni, že spolu s námi věnují pozornost podpoře těch, kterých se problematika autismu bytostně dotýká, i hvězdy letošního ročníku MFF.“


Trine Dyrholm

Vyvolávací cena této láhve je 100 000 Kč, kterou značka Moët & Chandon garantuje nadaci Kateřiny Sokolové stejně jako pětitisícový příspěvek za každou hvězdu festivalu, která si v Moët Summer Lounge připije na dobrou věc.

Loni se při této příležitosti ve prospěch charity ALSA, jejíž patronkou je Daniela Peštová, láhev prodala za úctyhodných 400 000 Kč!

Nejpopulárnější šampaňské na světě Moët & Chandon je oficiálním šampaňským 53. Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary.


Barry Levinson

O nadaci AutTalk

Nadace AutTalk pomáhá lidem trpícím autismem. O poruchách autistického spektra se stále mnoho neví. Ani jak vzniká, ani zda se dá léčit. Nadační fond AutTalk usiluje o to, aby slovo autismus nebudilo rozpaky a otazníky a aby lidé s touto poruchou měli důstojné místo v životě a oni i jejich blízcí možnost žít co nejkvalitnější život.

„Když chcete o něčem mluvit má to smysl jen tehdy, když vás někdo poslouchá a věnuje vám patřičnou pozornost. A právě propojení s Moët & Chandon a MFF KV je pro nás skvělou příležitostí, jak toto téma zviditelnit, jak přitáhnout pozornost k příběhům rodin žijících s autismem a jak pro ně získat podporu a třeba i pochopení," říká patronka nadace Kateřina Sokolová, Miss ČR z roku 2007.

re



Tiskové zprávy

Vzkaz redakciMáte dotaz či připomínky?Napište vzkaz redakci